השר דרעי: "הקיבוץ באומן השנה יצטרך להיות במתכונת מצומצמת"

איתי גדסי No Comments on השר דרעי: "הקיבוץ באומן השנה יצטרך להיות במתכונת מצומצמת"

בפגישה בין שר הביטחון לפרויקטור הקורונה הועלתה סוגיית הטיסות לאומן, גנץ הנחה להיערך עם מלוניות לבידוד לשבים מאומן

אריה דרעי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר שס, השר אריה דרעי התייחס ללחצים האדירים המופעלים על נציגי הציבור החרדי בדבר הטיסה השנתית של חסידי ברסלב לאומן, דרעי הבהיר "כמי שהשתתף בקיבוץ מעל עשור, אף אחד לא צריך להסביר לי את חשיבות הקיבוץ באומן".

דרעי סיפר כי "אני עסוק יום וליל כדי למצוא פתרון שיאפשר את הקיבוץ השנה באומן. אולם צריך להבין כי אנחנו בשעת מגיפה וכל בתי כנסת בכל העולם מתפללים בקבוצות קטנות, אין אירועים גדולים וגם הקיבוץ המפואר באומן השנה לא יוכל להתקיים במתכונתו ויצטרך להיות במתכונת מצומצמת" אמר יו"ר ש"ס.

בתוך כך, שר הביטחון בני גנץ נפגש היום (ראשון) עם ראש 'מגן ישראל', פרופ׳ רוני גמזו לקראת קבינט הקורונה שייערך הערב. גנץ אמר לגמזו, כי ינחה את כל שרי כחול לבן לתמוך במודל הרמזור שגובש על ידו ביחד עם מערכת הביטחון.

סוגיית הטיסות לאומם עלתה על השולחן ובני גנץ אמר כי "משרד הביטחון ייערך לתת מענה לחוזרים מאומן באמצעות מלוניות ובאמצעים נוספים, בהתאם למתווה שיוסכם בין הפרויקטור לצוות השרים. זאת על מנת להקטין את פוטנציאל ההדבקה".

השניים דנו גם בכניסתה השבוע של מפקדת הקורונה לשלב הפעולה הראשון של החקירות האפידמיולוגיות, בהרחבת המעורבות בערים האדומות והכתומות ובנושא דחיית פתיחת שנת הלימודים בערים האדומות והמגבלות הנדרשות.

גנץ אמר בסיום הפגישה: "מערכת הביטחון כולה תמשיך להנגיש את מירב המשאבים לפרופ' גמזו וצוותו על מנת לחזק את המלחמה בקורונה תוך שימת דגש על צרכיה היחודיים של כל אוכלוסייה. גמזו ימשיך לקבל את כל המשאבים הארגוניים והפוליטיים הנדרשים למילוי תפקידו".

 



0 תגובות